Faudzil @ Ajak

Faudzil @ Ajak
Always think how to do things differently. - Faudzil Harun@Ajak

9 September 2014

KISAH BENAR - Wanita di India protes menghina dan membakar Jilbab akhirnya terbakar diri sendiri dirakam.






Tuesday, December 17, 2013

Hukuman sertamerta daripada Allah S.W.T. - Kisah benar wanita di India protes menghina dan membakar Jilbab akhirnya terbakar diri sendiri dirakam. 




Ini contoh dan pelajaran bagi siapapun yang menentang dan membenci syariat Islam dan seluruh perintah-perintah Allah SWT.

Empat orang wanita berketurunan Punjabi di India melakukan aksi protes dengan mencuba membakar jilbab yang sengaja mereka bawa. Namun, apa yang terjadi, Allah S.W.T. menurunkan sertamerta azab kepada wanita ini dan membakarnya di dunia, api membakar tubuh wanita tersebut.

Allahu Akbar!, dalam sebuah tayangan video yang telah tersebar luas di Youtube, yang diposting oleh Moslim Mowahed pada 3 Feb. 2013, kelihatan empat orang wanita Punjabi di India melakukan aksi protes terhadap jilbab atau hijab, pakaian yang diwajibkan oleh Allah SWT., kepada Muslimah (wanita Muslim).

api yang membakar jilbab akhirnya membakar mereka berdua
 

Dua orang lelaki cuba memadamkan api yang membakar wanita hina ini
Wanita-wanita ini, mengenakan pakaian tradisional India (Sari) sambil berdiri diatas tangki air yang cukup tinggi dan mulai berteriak-teriak memprotes mereka yang memakai hijab atau jilbab.

Tak lama kemudian seorang wanita yang berdiri dinombor dua sebelah kiri telah meletakkan jilbab berwarna hitam diatas besi penghadang dan sejurus kemudian wanita yang berdiri disebelah kiri sekali menuangkan minyak petrol keatas jilbab tersebut dan membakarnya.

Dengan tidak semena-mena api tersebut menyambar kedua-dua wanita itu dan membakar mereka berdua, salah seorang wanita yang terbakar itu menjerit-jerit sambil meminta tolong kepada orang ramai yang berada dibawah tangki air dan diberitakan kedua-dua wanita tersebut menemui ajalnya disitu.

Lihatlah kebesaran Allah S.W.T., janganlah dihina dan dipermainkan apa jua perintahnya dan balasan yang diterima sangatlah menyakitkan.

Diberitakan wanita yang terbakar didalam video ini adalah seorang guru di negeri Punjab.

Sumber: http://infoduniaaku.blogspot.com/


No comments: